چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر
سرخط خبرها

آغاز تشرف کاروان پیاده مشهد به کربلا | ۲۶۰۰ کیلومتر در طول ۷۲ روز! + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۶۳۵
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
آغاز تشرف کاروان پیاده مشهد به کربلا | ۲۶۰۰ کیلومتر در طول ۷۲ روز! + فیلم
آیین بدرقه بیست و سومین کاروان ۱۲۰ نفره پیاده مشهد به کربلا برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین بدرقه بیست و سومین کاروان پیاده مشهد به کربلا، صبح امروز (جمعه ۲۵ خردادماه) با سخنرانی حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و قرائت دعای ندبه توسط حاج محمود کریمی در مجتمع فرهنگی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد.

علی حقیرپور مدیر اجرایی کاروان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این مسیر، طولانی‌ترین مسیر پیاده روی در جهان اسلام است که از مشهد به کربلا توسط ۱۲۰ نفر اعضای این کاروان در طول ۷۲ روز طی می‌شود. طول مسیر نیز حدود ۲۶۰۰ کیلومتر است و کاروان پس از گذر پیاده از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان وارد عراق شده تا در عبور از استان‌های بصره، ذیقار، دیوانیه و نجف، به کربلای معلی برسد.

وی افزود: گستره سنی اعضا از ۱۰ تا ۸۴ سال گسترده است. این بیست و سومین سال متوالی است که کاروان مشهدی‌ها با هدف گسترش و اشاعه فرهنگ حسینی عازم این سفر معنوی است و امسال نیز با شعار «کربلا، طریق الاقصی» سفر خود را آغاز خواهد کرد. در طول مسیر نیز حدود ۱۴ خودرو همراه ما حرکت می‌کنند که مسئولیت پشتیبانی کاروان را برعهده دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->